We gaan ermee stoppen

Vijf jaar geleden is het ContentCafé gestart als informeel platform om het nieuwe vakgebied ‘contentstrategie’ te verkennen en ideeën uit te wisselen. Zeventien boeiende bijeenkomsten verder is dat idee uitgewerkt. De start is gemaakt. Het vak staat. Wij gaan stoppen.

Laatste editie

Maar niet zonder nog een laatste, spetterende bijeenkomst, natuurlijk. Wij stellen voor om in februari 2017 nog één keer bij elkaar te komen voor een inhoudelijke bijeenkomst en die af te sluiten met een feestelijke afscheidsborrel.

En wat wordt dan het thema van die laatste, memorabele avond? Dat bepalen jullie! Welk onderwerp van alle voorbije sessies wil jij nog een keer aan de orde stellen? Of welke spreker wil jij nog een keer uitnodigen en waarom? Laat het ons weten! Als reminder hieronder de lijst sessies:

  1. Verkenning van contentstrategie
  2. Leren van en over contentstrategie
  3. Contentgoudmijnen van Hilversum
  4. Contentmigratie: mens versus machine
  5. Publish or perish
  6. Responsive design
  7. Het contentcreatiedebat | In een keer optimaal of meermaals maximaal
  8. Organisatie & Online
  9. Tone of Voice
  10. Taxonomie: nut of noodzaak
  11. Search
  12. Governance in een notendop
  13. Agile content
  14. Personalisatie
  15. Meten is weten
  16. Klantreis en content
  17. Contentmarketing

Mail ons

We stellen het erg op prijs als je reageert en je keuze doorgeeft. Mail naar Rob Vullings. Dan kunnen wij een afgewogen beslissing nemen. Bedankt alvast voor je reactie!

Over Bas Evers

Bas is contentstrateeg bij CZ. Hij adviseert daar over goed onderbouwde keuzes maken bij de digitale diensten van CZ, zowel boven als onder de motorkap. Steekwoorden: contentkalender, -architectuur en governance.

Dit artikel is geplaatst in Uncategorized. Bookmark hier de permalink.

Op dit artikel kan niet (meer) gereageerd worden.