Het effect meten van content: nu op 9 maart

Op woensdag 9 maart opent ContentCafé #15 de deuren. Om 19.00 uur in De Ruimte in Utrecht. Onderwerp: het meten van het effect van content.

We hadden deze sessie gepland op 3 februari, maar wegens ziekte van een van de sprekers kon dat toen niet doorgaan. Nu dus wel.

(Hetzelfde) programma

Kevin Anderson, chapter lead data analytics bij ING, vertelt over het organiseren, meten en bijsturen van content in een grote organisatie.

Bouke Vlierhuis, blogger en contentmarketeer, vertelt hoe kleinere organisaties dat doen. En hoe dat misschien beter kan.

Er is veel ruimte voor vragen en discussie. Het wordt dus weer een leerzame en motiverende avond. De entree is slechts 5 euro. Zorg dat je erbij bent!

Inschrijven

Schrijf je hier in, neem collega’s mee en vertel het verder! Na inschrijving ontvang je nadere info.

Over Charlotte van Oostrum

Charlotte is freelance contentstrateeg. Ze schrijft zo nu en dan voor Born Hungry Mag en leert altijd iets nieuws.
Dit artikel is geplaatst in 15 - Meten is weten. Bookmark hier de permalink.

Op dit artikel kan niet (meer) gereageerd worden.