Meten is weten

Op woensdag 3 februari opent ContentCafé #15 om 19:00 de deuren in Utrecht. Onderwerp: het meten van het effect van content.

Maken, meten, herhalen

Hoe check je het effect van je content? Een belangrijke vraag en één waar organisaties steeds meer om gaan vragen, maar waar nog lang niet iedere contentprofessional een antwoord op heeft. Daarom praten wij je bij! En als je al wel een antwoord hebt, dan nodigen we je van harte uit om het te delen. Luister naar en discussieer mee met:

Kevin Anderson (@KevinAnderson)

Kevin Anderson, chapter lead data analytics bij ING, vertelt over het organiseren, meten en bijsturen van content in een grote organisatie.

Bouke Vlierhuis (@BoukeVlierhuis)

Bouke Vlierhuis, blogger en contentmarketeer, vertelt hoe kleinere organisaties dat doen. En hoe dat misschien beter kan.

Locatie en tijd

Op 3 februari zitten we in de Faculty Club in hartje Utrecht. De deuren gaan zoals vanouds open om 19:00 en we starten (stipt ;)) om 19:30. Na afloop gaan we naar Mick O’Connells voor een drankje.

Schrijf je in

Er is veel ruimte voor vragen en discussie. Het wordt dus weer een leerzame en motiverende avond. De entree is slechts 5 euro. Zorg dat je erbij bent!

Schrijf je hier in, neem collega’s mee en vertel het verder!

Na inschrijving ontvang je nadere info.

Tot over twee weken!

Over Charlotte van Oostrum

Charlotte is freelance contentstrateeg. Ze schrijft zo nu en dan voor Born Hungry Mag en leert altijd iets nieuws.

Dit artikel is geplaatst in 15 - Meten is weten. Bookmark hier de permalink.

Op dit artikel kan niet (meer) gereageerd worden.