Publish or perish: de sprekers

Publish or perish ©T.McCracken

Woensdag 21 november vindt het vijfde ContentCafé plaats in Amsterdam. Dit keer met het thema Publish or perish, dus we gaan meer horen over worstelende uitgevers, het spanningsveld tussen print en online en vernieuwing – uit welke hoek?

Locatie

We zijn te gast bij Sanoma Digital, Maassluisstraat 2 in Amsterdam. Deze locatie is prima te bereiken met zowel auto als OV (let op, even Hoofddorp voorbijscrollen naar de routebeschrijving van Amsterdam).

Zoals altijd ontvangen we jullie daar graag om 19.00 uur met een kop koffie. Om 19.30 start het programma: drie sprekers met elk 20 minuten TedXtijd. En een borrel achteraf om uitgebreid over de prikkelende onderwerpen na te praten.

Sprekers

De volgende mensen willen deze keer graag hun ervaringen en visie met ons delen:

Hugo Louter

Online contentspecialist bij Presenter, schrijver en trainer bij De Redactie. Ontwikkelt en doceert leesbare en vindbare content, waarmee organisaties hun online doelen kunnen bereiken. Hugo werkte onder meer bij Reed Business aan het versterken van de rol van online content bij de redacties van vaktitels. Hij vertelt bij het ContentCafé onder andere over digitale innovatie bij kleinere uitgeverijen. Hugo op LinkedIn.

Kirsten Jassies

Gepassioneerd contentstrateeg die merken helpt bij het ontwikkelen van een goede en creatieve online strategie.  Nu als hoofdredacteur verantwoordelijk voor de online ‘home deco’ tak van Sanoma: o.a. VT wonen, 101 woonideeën en tuinieren.nl. Kirsten vertelt over de uitdaging offline en online publiceren op elkaar aan te sluiten. ”De ultieme crossmediale redactie bestaat nog niet zolang hoofdredacteuren en uitgevers de papieren edititie als belangrijkste zien. Daar probeer ik verandering in te brengen”, zegt zij. Kirsten op LinkedIn.

Niels Vrijhoeven

Creative Director bij de Crossmedia Divisie van de Telegraaf Media Groep (TMG), waar gedeelde contentkennis wordt gebruikt om innovatieve campagnes te organiseren, door een overlap te zoeken met maatschappelijke kwesties. Niels noemt dit maatschappelijk relevante campagne ontwikkeling. Niels op LinkedIn.

Inschrijven

Mocht je dat nog niet gedaan hebben, aarzel niet.

 


Grotere kaart weergeven

Over Ilse

Ilse Jonker is freelance contentstrateeg. Zij staat opdrachtgevers bij met een mix van projectleiderschap, onderzoek en advies. Contentmigraties zijn haar specialiteit en haar lievelingsmotto luidt: content is king, but everyone needs a consigliere. Zij schrijft op infochef.nl
Dit artikel is geplaatst in 05 - Publish or perish en getagged . Bookmark hier de permalink.

Op dit artikel kan niet (meer) gereageerd worden.