De koffers zijn bijna gepakt! Over een paar dagen publiceren we het volledige programma van het 16e ContentCafé. Vandaag lichten we alvast een tipje van de sluier op.
Customer journeys en de Nederlandse markt door @Informaat
Woensdag 11 mei wordt een combinatie van onderzoek en praktijk. Informaat trapt de avond af met een presentatie over hun onderzoek Customer Journeys “van last-minute backpacking tot georganiseerde reis” in NL, waarvoor zij 12 UX managers uit de Nederlandse markt over hun ervaringen met het introduceren van customer journeys in hun organisaties hebben geïnterviewd. Ook vertelt Informaat over hun visie op customer journey mapping en content.
Klantreizen en dienstverlening door @Slachtofferhulp
Na Informaat presenteert Slachtofferhulp Nederland over hun nieuwe programma voor de verbetering van hun dienstverlening, waarmee zij eind 2017 30% slachtoffers willen ondersteunen en eind 2019 zelfs 50% meer. Tijdens het ContentCafé vertelt Slachtofferhulp over de rol die klantreizen in deze verbeterslag spelen.
Workshop
Na de presentaties volgt een workshop van 60 minuten. De inhoud van deze workshop maken we eind deze week bekend.
Locatie en inschrijven
Editie #16: Content in de customer journey vindt plaats op woensdag 11 mei in de Kanunnikenzaal van de Faculty Club in Utrecht. De deuren gaan om 19.00 open en de avond begint om 19.30.
Nog niet ingeschreven? Inschrijven kan hier! Wees er op tijd bij, want vol = vol.
Gesponsord door Informaat
Deze avond wordt mede mogelijk gemaakt door Informaat, die naast hun presentatie ook een bijdrage leveren als sponsor, waarvoor hartelijk dank! Bekijk de website van Informaat.
Tot volgende week,
team ContentCafé