Editie 16: Klantreis en content

Ik ga op reis en ik neem mee… content! Toch?

Content in de customer journey

Steeds meer organisaties ontdekken de klantreis als startpunt voor verbeteringen aan de service. Het in kaart brengen van de ‘customer journey’ is een goede methode om een organisatie te laten zien hoe hun klanten de dienstverlening beleven.

Waar is content in de customer journey? En hoe maak je zo’n klantreis concreet? Daarover gaat het tijdens de 16e editie van het ContentCafé. We hebben een mooie combinatie van presentaties over theorie en praktijk plus een workshop waar jullie allemaal aan mee doen.

Save the date: 11 mei

Nieuwsgierig? Zet dan alvast woensdag 11 mei vanaf 19.00 uur in je agenda. We strijken neer in de Kanunnikenzaal van de Faculty Club in Utrecht. Dat is in hartje centrum, vlakbij de Dom.

Inschrijving geopend

Binnenkort maken we het volledige programma bekend. Zeker zijn van een plaats? Schrijf je nu vast in.

Graag tot dan!

Team ContentCafé

Over Charlotte van Oostrum

Charlotte is freelance contentstrateeg. Ze schrijft zo nu en dan voor Born Hungry Mag en leert altijd iets nieuws.
Dit artikel is geplaatst in 16 - Klantreis en content. Bookmark hier de permalink.

Op dit artikel kan niet (meer) gereageerd worden.