Presentatie Hidde Kross

“We beleven het einde van het Papieren Tijdperk. Dezelfde letters publiceren op een scherm blijkt geen levensvatbare opvolger. Hidde Kros van de Uitgeverij van de Toekomst laat zien hoe het anders kan.

“Drie vitale uitgeverijen tonen samen een radicaal andere weg: device-onafhankelijk, met een idiot-proof verdienmodel.” Zo kondigde zelfbenoemd mediavernieuwer Hidde Kross zijn praktijkcase aan. Oordeel zelf:


Over Bas Evers

Bas is contentstrateeg bij CZ. Hij adviseert daar over goed onderbouwde keuzes maken bij de digitale diensten van CZ, zowel boven als onder de motorkap. Steekwoorden: contentkalender, -architectuur en governance.
Dit artikel is geplaatst in 05 - Publish or perish. Bookmark hier de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>